مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-23سياسي

خبر خوب|همکاری 85 وکیل برای حمایت از نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 810 مورد مشاوره حقوقی به خانواده های مددجو کمیته امداد استان زنجان به صورت رایگان ارائه شده است.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: معاضدت حقوقی به مددجویان و خدمت رسانی در این بخش به خانواده های زیرپوشش به منظور احقاق حقوق جامعه هدف و آشنایی آنها با حقوق قانونی خود از اقدامات کمیته امداد استان زنجان در طول سال است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خدمات حقوقی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب تنظیم لایحه، دفاعیه، پیگیری پرونده های قضایی، ارائه آموزش های حقوقی و برگزاری میز خدمت حقوقی انجام می شود، افزود: بر اساس آمارهای موجود یک هزار و 505 مورد خدمت حقوقی به مددجویان این نهاد در 6 ماهه نخست امسال ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه بهره گیری از ظرفیت کانون وکلا و مشاوران حقوقی، بسیج حقوقدانان و مشاوران به منظور ارائه خدمات حقوقی به خانواده های زیرپوشش از رویکردها و اقدامات مهم این نهاد در این بخش است، ادامه داد: در قالب برگزاری 10 مورد میز خدمت حقوقی در 6 ماهه نخست امسال و استفاده از ظرفیت این تشکل ها و وکلای نیکوکار همکار با کمیته امداد استان زنجان 810 مورد مشاوره حقوقی به خانواده های مددجو کمیته امداد استان زنجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب|همکاری 85 وکیل برای حمایت از نیازمندان

خبر خوب|همکاری 85 وکیل برای حمایت از نیازمندان